Bra kväll!

Jag har haft en trevlig kväll hos Angelica! Det vart bara jag, Angelica, Danne, Camilla, Carro och Emil, så det var inte så mycket folk, men mycket trevligt ändå! Angelicas ex var där ett tag också, och ngn annan tjej en stund, men för det mesta bara vi... Jag tog bussen som gick kvart över elva från stan hem, fast var sjukt nära att missa den, precis när vi (Danne och Emil följde med mig till bussen) kom ner för backen vid brandstation så ser Danne bussen komma, så jag fick vinka in den och snäll som busschaffuören var så stannade han :)

Så har varit hemma lite mindre än en timme nu... Åkte hem för att dom andra skulle på krogen :) Och man är ju inte 18 så då blire problem att följa med... Det suger verkligen att inte vara 18, evigheter tills dess också :/ Men jag är ju inte ensam om att tycka det är synd ;) Hehe.. Men nu ska jag ta mig lite brieost och saltiner och kolla på filmen på 4an! Skriver nog imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0