Hooome...

Ja, hade ju fetrasten tidigare idag. Men när väl klockan var ett så fick vi information om Caset av de som går management eftersom dom är bossar på skolan justnu ;) Dom till och med bossar över lärarna, utom Fredrik då, för han drog tydligen till Kreta ;o Ja, tur att vissa har det bra iaf!
Vi fick en lista med uppgifter i alla fall, sedan skulle man gå ihop i grupper och välja uppgifter då! Jag bildade grupp med Felix, Niclas osså skulle någon Eithan också vara i våran grupp, vem det är vet jag faktiskt inte, eller jag har mina aningar! Vi valde iallafall att fixa en inbetalningskonto. Alltså ska vi fixa ett konto där bidragen till Tanzania sätts in, de pengar som företag och privatpersonel vill bidra med alltså!
När vi hade påbörjat den uppgiften och pratat både med Trevor och Andreas så kunde vi inte göra så mycket mer, för Andreas skulle typ mejla någon från Thorengruppen eller nått och höra vad dom säger, så vi fick en ny uppgift! Att fixa en informationsbroshyr där det står syftet med Tanzaniaresan, välgörenhetsgrejen o.s.v. Vi ska göra den tillsammans med några commerse'are! Alltså några från min gamla klass ;) Vi fick till det bra tycker jag, fast vi är ju inte klara än! :) Vi slutade runt halv fyra!

Då gick jag och Bea till Subway och köpte cookies ;) GOTT! Fast sedan gick vi åt olika håll då Bea typ skulle till ngn sjukgymnast eller vad det nu var, och jag gick till donken för att köpa med mat hem. Sedan tog jag bussen hem och har bara softat lite! Har tänkt plugga hela kvällen, så jag blir klar med engelskan, men icke! Får försöka efter idol eller nått, annars blir det till att fixa det imorgon på skolan!

Men nu ska jag ta och äta mina kakor och kika på Idol som börjar strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0