Lördag

Ja igår kväll så drog jag ut med Sandra och Josefin! :) Det var svinigt kallt ute och kvällen vart inte som den skulle så vi var bara ute ett tag, sedan kom några som Sandra kände och då skjutsade dom hem Josefin, fast jag och Sandra var såklart med i bilen! Sedan skjutsade dom hem Sandra och sedan mig! Jag var väl hemma runt halv tre, tre och då kikade jag lite på datorn och sedan la jag mig och sov, var astrött!

I morse vaknade jag runt halv elva och har bara legat i sängen och softat! Ska strax göra lite mannagrynsgröt och äta, gott! Sedan ikväll bär det av till Angelica för hon ska ha lite party! Hon fyller ju år på måndag så det blir liksom en födelsedagsfest!

Men nu kurrar magen, skriver kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0