Måndag

Har varit en liten bloggtorka, jagvet... Men i helgen har jag varit Nacksta för Kristoffer har varit hemma! Vi var barnvakt till Jonte och Lucas i lördags för dom andra vart bjudna på middag. Ungarna gick oss på nerverna och trodde jag skulle kasta ut båda två :p Likaså på söndagen, hua!
Har iallafall haft en bra helg men avslutet kunde väl ha vart bättre om jag säger så. Fanfanfan säger jag bara :(

Idag var det skola igen, helt opepp för det (n), men har klarat av skoldagen fast att jag missade filsofin i morse. Nu sitter jag på skolan och väntar på att syster ska sluta jobbet. Då ska vi hem till Joel (där hon numera bosatt sig) och käka, sedan får vi se om jag kanske sover kvar där, det blir nog så :) Men nu ska jag väl ta och vänta vidare, ska kila ner på Gina Tricot och lämna tbx ett par jeansleggins jag köpte i typ torsdags också, byter dom nog till något annat :)

Men nu vet ni att jag lever iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0