Måndag

Skola idag då... Hade först filosofi där vi fick någon gruppuppgift, det gick väl inte så superbra, menmen! Sedan var det dags för engelska då vi fick sitta och diskutera. Vi delades in i grupper sedan så skulle hälften vara för våld för att skapa fred, och andra hälften fick vara emot. Jag fick agera emot tillsammans med Linn, vilket var lättast :p Och Nahom och Lina fick vara för, det gick väl sådär liksom, vi började diskutera cigaretter osså, haha! Vi fick iaf slutade tidigare och då var det lunch, och sedan klockan ett var det dags för Case!

Gick till Swedbank med Johanna för att kolla upp lite saker om kontoshit, sedan till skolan och joddla på. Sedan satte vi oss ner med Frida och dom och fixade lite på broshyren, men jag var inte med i slutet så jag vet inte om dom vart klar eller inte, men det vart nog bra! :) Väntade på Bea sedan gick jag till bussen och Bea till sin skjuts!

Väl hemma så gick jag på tempo och sedan fixade jag och mamma med maten och nu jag har typ nyss ätit. Ska typ ta och försöka fixa engelskan snart, är fan på tiden att den blir klar, får ngt fel! Spanskan måste fixas också, skulle ju vara klart ytterligare massa sidor tills imorgon ;s huaaaa!

Om ett tag, vet inte riktigt när det blir, men då ska iaf jag och Skruttan flytta till Katta i Nacksta i några dagar :) Mamma kastar ut oss :( :( Haha närå, men dom ska komma och fixa i vardagsrummet, så alltså måste det tömmas, så då är det lika bra att vi bor hos Katta ;)

Men nu ska jag sätta igång här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0