My day!

I morse hade jag ställt klockan på åtta, eller jag ställde ju den igårkväll men ja, ni fattar nog. Men jag snoozade till halv nio, haha! Eller fram till tio över åtta iaf, efter det stängde jag av alarmet och somnade om, tur att jag vaknade! När jag vaknade så började jag fixa mig iaf... Åt faktiskt en youghurt! En sån där liten som man köper till barnen ni vet? Man måste ju börja någonstans! Tog bussen galv tio till skolan och satte mig sedan på våning fyra för att plugga lite engelska...

Fick väl inte så mkt gjort men efter ett tag kom Bea upp dit, hon hade nämligen haft prov. Så då typ åt vi, det var kyckling och klyftpotatis, GOTT! Sedan tog vi bussen till birsta (Nederdelen av birsta, så vi tog tvåan) och precis innan bussen kom så stod 4an redan inne, sen kommer det en gubba ba: "det var en jävla lång buss" HAHA! Och sedan på bussen: "Ja, det här är chaffören som talar. Vi har just påbörjat färden mot Ljustadelen. Nu är det ca 7 grader ute, men det var ännu kallare imorse då man var tvungen att ha långkalsonger, vantar, mössa, jacka och mameluckor på sig. Men ni får ha en trevlig resa och ha en trevlig helg!" Så sött :D
Väl på birsta så gick vi på skopunkten där Bea köpte ett par stövlar, sedan köpte vi lite godis på Ica Maxi där vi fick smaka chips av en sån där som står ni vet :p haha! och sedan åkte vi tillbaka till skolan igen!

Väl på skolan så typ satt vi först bara en stund, och sedan pratade vi lite med Trevor och fick veta vad vi skulle göra... Jag var ju kallad till hans coachtid men han stack hem efter ett tag så det vart inte så mkt gjort :p Jag och Bea gick istället in till TBS Stadium där en snubbe var. Han höll på att skruva med ljudanläggning och sånt där, som han gjort med Daniel tidigare i veckan också. Så vi fick lyssna på musik och så där, asbra ljud (y) Vi satt där inne och kollade massa bilder och sånt på hans dator, fast det var städ-Sara som visade, sedan visade han från sin hemsida också, för han var fotograf (men jobbar på TBS i Umeå!)

Sen åkte jag och Bea hem, hon till sig och jag hem till mig!
Så nu är jag hemma och softar lite... Ska väl ta och göra klart engelskan strax så den blir klar snart, men vi får se när det blir! Nu har jag skrivit mkt och orkar inte skriva mer, tjing!

Kommentarer
Postat av: beaaa

haha, en klockren och lite småskön dag ;) vi skaffade lite vänner och så :D

2009-10-03 @ 20:09:15
URL: http://beatriceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0