Onsdag

Har inte haft tid att skriva idag faktiskt!

Men började klockan nio imorse, vi skulle ha någon Adi simulation eller något, men det blev inte av så vi fick vanlig Case-tid ist! Så jag gick in i Marcus och Petrus grupp och fixade med en affisch (Y), gick super bra! Satt med den typ hela dagen osså. Hade idrott mellan tolv och ett också, vi hade orientering, trodde jag skulle dö, men här sitter jag! haha... Vi hade problem med att hitta kontroll nummer fem, men det var typ meningen att vi inte skulle hitta den för Petra hade gjort en luring för att se om vi kunde läsa kartan :s, tappade ju tid på det! Menmen... Tbx till skolan sen och fortsatte lite med affischen osså.
Sedan klockan fyra hade vi ett litet innebandy möte där Daniel gick igenom lite regler osså, eftersom vi ska vara med på ngn cup på söndag, haha!

Var hemma strax efter fem och då var en kompis till mamma här och skulle testa massa grej på mig, typ hudvårdssaker. Sen fixade jag och mamma lite mat sen har jag typ inte gjort så mycket mer, engelskan är inte gjord än, menmen! Kanske försöker mig på den snart, vi får se helt enkelt!

Imorgon börjar jag halv nio, och har spanska då till halv tio, sen har jag en fetrast mellan 9.30 - 13.00 :s Då känns det ju riktigt värdelöst att ens åka in för spanskan, får se hur det blir med det där imorgonbitti alltså! Jaja, men nu ska jag ta och fixa lite här, sedan tänkte jag krypa ner under täcket och se en film eller så, :)

Kommentarer
Postat av: Albin

Ursh har också spanska prov snart. Har du pluggat mycket!? :)

2009-10-12 @ 13:03:31
URL: http://AlbinAxelsson.com
Postat av: M A N U E L L A

Hejsan ! Fin blogg du har. Roliga inlägg =)!

Följa varandra via blogglovin ? :)

2009-10-12 @ 22:09:45
URL: http://manuellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0