Skolan...

Sitter på skolan justnu... På Bea's mattelektion faktiskt ;) Själv så har jag ju hål till ett! Hade spanska halv nio till halv tio i morse och sedan var det ju ingen mer lektion mellan den och Case klockan ett. På spanskan fick vi iallafall hålla på och prata, trodde jag skulle dö när hon sa det med se här, jag lever ju!

Nu rev Bea sönder sitt papper också, eller hon skulle sudda och då vart det lite tokigt :D

Ja, det vart ett litet avbrott där, kände att det var viktigt att skriva det där alltså ;) Men ja, jag sitter alltså på en mattelektion och gör inte alltför mycket, har ändå matteboken hemma eftersom jag inte skulle ha någon matte idag! Men nu orkar jag inte skriva mer, kanske skriver sen om det händer något ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0