No more CoP08, I am now officially a BP08! NICE!

I morse for jag och mamma in till skolan och var där lagomt till halv tio då det var dags för mötet! Men det var inte med Fredrik för han var hemma med sjukt barn, utan med Ullis! Och det var snabba puckar! Hon snackade pyttelite och frågade sedan om mamma eller jag hade några frågor, sedan skrev vi på papper och jag fick mitt nya schema, asbra! (y) Vi var klar med allt på ungefär en kvart, då tog jag med mamma ner på ettan och visade henne runt där. Sedan gick vi ut och rökte, eller ja, mamma rökte rättare sagt! Efter ett tag kom Maria också, men hon höll sig på avstånd eftersom hon slutat röka ;) Så hon och jag gick upp på skolan för hon ville se (hon var ju med och jobbade förra året, och ville se förändringarna och nya våningen). Sedan gick vi ner till mamma och då gick vi ner til navet för att dom två skulle åka och handla lite!

Jag gick till skolan igen. Bea hade då kommit så jag hängde med henne, eftersom jag precis då börjat i hennes klass ;) Var lite kul att bara liksom kunna gå förbi vid loungen och se gamla klassen sitta där, och man behövde inte ens gå in! Hääärligt! Så halv tolv hade jag första lektionen med dom, matte :p Fick matteboken i slutet av lektionen, så jag kunde inte göra alltför mycket... Sedan hade vi engelska med Trevor :D Fast innan sa jag till honom att jag nyss hade nytt osså, också sa jag till Anders att han skulle ta bort mig från sina kurser eftersom jag får massa frånvaro annars, han ba: "yes darling" manba, eeeh? :s Men Trevor är härlig kille han! På engelskan hoppade jag in i grupp med Bea, Evelina och Niklas. Man skulle liksom göra en film med två stycken fingerdockor :p Så vi fixade klart handlingen, jäävlar vad jag bidrog alltså, riktigt stolt över mig själv, haha :D Sedan slutade jag! Då satt jag och väntade på hooney som hade möte :D När hon kom så satt vi med Freddan ett tag och fixade lite, sedan for hon och jag upp till sjukhuset där Kristoffer är, jobbigt :( Inte kul att se honom där alltså... Men vi fikade och pratade massor iaf, det var riktigt härligt att se honom <3
Efter allt snack och fikat så tog jag och Sandra bussen hem till mig :)

Väl hemma hos mig snackade vi massor och bara umgick, underbart! <3 Skulle egentligen ha åkt till Nacksta, men kände att jag inte orkade sätta mig på en buss igen och släpa massa grejer, så det fick jag hoppa över för denna gång, men ska ju dit på fredag satt :)
Sedan följde jag med henne en bit och sedan till pizzerian och köpte mat. Sen hem och äta och såg på idol och nu sitter jag och tittar på andra avenyn :D Men nu ska jag ta och titta så jag inte missar, skriver nog imorgon! Har hälsosamtal klockan nio så kanske efter det! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0