At honey's place!

Sitter hos Sandra just nu :D Fast hon är inte hemma, haha! Hon gick till tempo med Henka. Så då lodar jag lite här vid datorn medans liksom!
Har ätit här också. Blir väl kvar här en stund till sen bär det av hemmåt liksom :)

Imorgon ska jag lämna in min datorn till Daniel också, han sa att det är ngt med fläkten för att den låter som bara den, och stekhet blir den också! Så när jag kommer till skolan imorgon så ska jag lämna in den (y) Hoppas han är seg med det så jag slipper göra ngt på lektionen, hah! Känns ju onödigt eftersom man typ ska byta liksom! Dom är så sjukt virriga och sega på skolan justnu... Ullis sa till mig förut idag att jag bara får vänta och vänta och att det vr tur att jag inte hade gjort illa någon, HAH! Vad tror hon om mig liksom? Men lite sant äre väl, jag sa att det var nära (y) Höhö!

Men nu ska jag ta och avsluta här, Sandra kommer nog snart tillbaka :) Skriver ngt senare när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0