At school...

Sitter på skolan justnu och har lunchrast... Började halv elva i morse med matte. Skönt med sovmorgon, men mindre roligt att kliva upp då Skruttan var så gosig och sov med mig...
Hade i alla fall matte till klockan tolv och sedan var det lunch som jag har nu alltså. Börjar klockan ett igen med Case, då ska dom gå igenom syftet med Caset och ja, sen vet jag inte så mycket mer... Slutar fyra enligt schemat men hoppas på att få sluta tidigare. Eller det spelar egentligen ingen roll då jag ska vara på Kattas jobb vid halv fem, för hon slutar inte förren då.

Katta bjuder på mat också (y) Blir väl där ett tag och seda ikväll måste jag plugga, skriva lite film recensioner och klockan nio andra avenyn! Men nu börjar jag strax, kanske skriver mer senare eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0