Föööör tidigt...

Ja, klockan är för lite för att man ska va pigg och ens vaken! Den här tiden sover normala människor! Haha, är sjukt trött :p Börjar halv nio, måste gå till bussen om 20 min för att hinna med den, jag sitter i sängen i pyjamas, kommer jag hinna? Njaaaa, tveksamt! Men vad gör det, tar en senare buss ;) Sen att jag blir sen är ju en annan femma, men jag tycker det ändå är onödigt för mig att gå på dessa lektioner!

Menja, man kanske ska ta och göra sig i ordning då? Ja, så får det bli! Uppdaterar sen när jag kommit till skolan med hur sen jag blev! ;)

Btw! VÄRLDENS BÄSTASTE BÄSTASTE BÄSTASTE SANDRA FYLLER ÅR IDAG! SÄÄÄÄG GRATTIS! :D
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN GOSENOS <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0