Hemma, less och irreterad!

Kom hem från honey för en stund sen, vi målade på hennes rum, duktiga flickor!
Var hemma strax före halv nio typ eller så, då hoppade jag in i duschen... Fast innan de kollade jag på progress och såg att jag fått betyg i datakunskapen, vg :s Hallå?! Hyfsat jävla less och irreterad jag blev då! Jag fick mvg på provet och kämpade verkligen på med det, för jag tyckte det var skitkul! Näe, men då har tydligen massa annat shit större roll än vad man fick på det där jävla provet :s Vad fan var meningen med ett jävla prov då?! GAH!!! Så jävla less...
Börjar tröttna mer och mer på allt och alla på den där skolan känner jag, blir ju fan inte bättre av det här heller eller att man får vänta typ 100år på ett beslut som egentligen skulle kunna diskuteras över en dag liksom ;s Ne FIFAN!

Imorgon börjar jag tio. Ska lämna in datajäveln då, men ja, funderar för stunden för att skita i det, men lika bra att få det gjort... Hoppas fan att jag slipper göra ngt på lektionen då iaf! Vart mycket svordomar, men är man irreterad så är man! Det kommer nog sitta i ett bra tag! Idrott är det imorgon också, får se hur det blir med den!

Men nu ska jag fortsätta dampa och se Andra Avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0