Home!

Då var ännu en skoldag avklarad! Fast jag kan ju inte påstå att jag gjort så överdrivet mycket idag, typ ingenting ;) Tacka gudarna att det är tisdag imorgon! Fast å andra sidan så skulle det inte förvåna mig om Fredrik inte ens har pratat med Ullis :s
Drog iallafall och solade med Bea förut, skönt :D Låg i 20 min, men vettefan om det gav resultat alltså, menmen! Haha

Tog bussen hem efter det och nu sitter jag och väntar på mat... Är verkligen superhungrig. Blir till att ta en dusch efter maten också, luktar verkligen solarie justnu, inte så frääääsch! Sen ikväll blir det nog till att bara ta det lugnt liksom :) Men nu ska jag se om maten är klar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0