Hooome!

Då sitter man hemma och har precis fläskat i sig lite mat. Tror det aldrig har varit så gott på länge, jeeesus!

Efter skolan (då vi ääääntligen fått sluta) så åkte jag iallafall hem och lämnade datorn. Sedan traskade jag bort till Sandra där hon och Josse var :) Vi umgicks osså, eller dom satt typ vid datorerna och jag kollade på, haha. Sen åkte vi hem till Josse och hämtade lite saker, och sedan efter det skjutsade Sandras pappa hem mig, det var för ett tag sedan.

Har iaf haft det trevligt hos Sandra, var roligt att få träffa henne på självaste födelsedagen liksom! <3

Men nu ska jag iallafall kika på idol... Imorgon blir det skola då jag ska prata med Fredrik! Trots att Ullis inte kommer vara där så hoppas jag att vi kommer någon vart, men misstänker att han kommer säga att vi snackar på måndag eller nått :s. Det skulle inte alls förvåna mig, men vi får väl se, det blir som det blir liksom... Men nu kallar tv'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0