"Kom tillbaka imorgon"

Nu har man slutat och är hemma, skönt! Vi fick sluta en timme tidigare från lektionen eftersom vi är så bra! Haha. När vi hade slutat så vart det aldrig att jag gick till Danne så han fick dammsuga min dator, glömde bort det (n). Utan jag gick till bussen med Josefin och ställer mig på busshållplatsen, och självklart har jag glömt plånboken i skåpet, så det var bara att traska tillbaka ;o Men som tur var så stod det en buss inne då jag väl kom tillbaka till navet! 

Så nu sitter jag och softar i min säng, och lyssnar på min dator som jobbar som fan, och tv'n tjuter som vanligt. Värsta tinnitus ljudet, grymt jobbigt att höra! Ska snart gå och fråga mamma vad vi ska äta, sedan ska jag träffa Sandra ett tag, efter maten alltså :) Ska bli skönt att träffa henne, men ska inte va ute så länge, försöker nämligen att få till mina sovvanor! Vore ju grymt om man kunde somna som i fredags, före 12, varje kväll! Har sjukt svårt att ta mig upp på mornarna faktiskt, ännu värre än förra året! Menmen, får se hur det går liksom! :)

Imorgon börjar jag tio, men ska försöka ta mig upp så jag kan ta nio bussen till skolan, så jag kan komma tillbaka till tant Ullis då. Vilket jag fått höra fan varje gång, "kom då, kom då blablabla" börjar bli lite less på det nu! Så hoppas fan det händer ngt imorn, och inte att jag ska komma tillbaka en annan dag, då jävlar! Eller inte för att jag skulle göra ngt, men ni fattar nog liksom! Vore ju bra om bytet skedde i år liksom, och inte nästa! GAAH!

Men nu ska jag klämma ur mamma vad vi ska äta! Skriver nog senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0