Like I thought...

Pratade med Fredrik för en stund sedan, och det var som jag trodde, kom ingen vart... Han skulle snacka med Ullis på måndag och sedan på tisdag klockan halv tio så ska jag och mamma på möte hos honom så hon också får veta allt, som hon egentligen gör, men aa... Han sa att anledningen till att han tvekar med bytet är att han inte vill att jag efter höstlovet ska känna att jag vill byta tillbaka för att jag hamnar efter eller ngt sånt :s Men ju längre jag får väna, ju mer hamnar jag efter, så då är det inte så konstigt om jag kommer hamna efter liksom? :s Konstiga resonemang menmen...

Sitter i vår så kallade Business Lounge just nu, tror jag ska pallra mig hemmåt snart, orkar inte sitta här :p Blir en sväng ner på stan sen bussen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0