Lördag

I morse klev man upp runt sju och gjorde sig i ordning. Sedan när alla var klara (Jag, Katta, Keda, Kristoffer, Alexandra och Jonteman) så traskade vi ner till Ica Kvantum där resten av de som skulle med till järvzoo var!
Vi fick förstås vänta på några osså, men tillslut kom vi iväg och det tog typ mer än två timmar att åka ner! ;o Typ bara för att vi gjorde en fikapaus för att vissa behövde det för att det var småbarn med liksom :)
Väl framme så fick vi dela oss i två grupper och varje grupp hade varsinn guide... Och ni som vart på Järzoo vet att man går runt genom hela zoo't liksom, som på en låååång bro :p Och det vr sjukt mycket uppför, men vi tog igenom oss det och när guidningen var slut så åt vi lunch, som för övrigt inte var så god, och sedan fick vi lite fri tid, och vid halv tre åkte vi hemmåt! :)

Vet inte riktigt när vi var hemma, men då gick vi iallafall på Ica och handlade sen hem till Alexandra och gjorde mat! Fast jag och Lucas gick ut en sväng för att träffa Josefin, hon var i Nacksta, bara några meter ifrån mig :D Gick in lagomt tills det var mat, tacos! Gott!
Efter maten kollade vi lite på kort från dagen och sedan gick jag, Keda, Katta och Kristoffer hem till dom och då skjutsade Katta hem mig. Tog emot lite att åka hem, men kände att det var lika bra så jag förhoppningsvis kan plugga lite imorgon :) Hoppas kan man ju alltid...

Väl hemma så satte jag mig typ bara här, mamma är ute på krogen så jag är själv :/ Fast jag har ju min Skruttis som just nu ligger i mitt knä och sover! Hela kvällen har jag fixat med en logga till Skol-if, och är faktiskt rätt nöjd! Får se vad Mikaelsson tkr, Ante tyckte den var fin iaf :D (y)

Men nu ska jag ta och runda av, är tröttis, klev ju upp tidigt och har gått mycket idag. Har både gått och suttit för en hel vecka idag! :p Men som sagt, dags att runda av! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0