Lördag

Uppe med tuppen idag tror jag!

Igår var det iallafall skola, nio till typ halv fyra. Vid halv fyra gick jag ut och mötte Johan (gamla mentorn) och sedan visade jag runt honom på skolan :) Sedan fick han namninsamlingen och sedan tog vi en tur på stan. Jag köpte doppresent och han köpte spagrejs till sin fru :D Sedan tog vi både njurundabussen för han skulle hem till Kotten och jag hem till mig, Josefina var med på bussen också!

Väl hemma så typ åt jag, och pluggade lite (kors i taket!) Sedan ringde Alexandra och frågade om jag kunde vara barnvakt och det kunde jag ju :) Sandra (Strömberg) och hennes kille Lennie var gulliga och kom o hämtade mig så jag slapp åka buss, sjukt snällt av dom! :) Väl i Nacksta så duschade jag osså, sedan efter ett tag så vart jag själv med barnen, eller Lucas sov redan. Och typ vid nio la jag och Jonte oss i Alexandras och Jimmys säng och myste med lite chips och cola. Tittade på tv gjorde vi också, sedan somnade Jonteman och då gick jag ut i vardagsrummet och satt lite vid datorn och kollade på tv'n...
Minns inte när jag somnade, men det var innan tolv iallafall, för Alexandra ringde vid kvart över ett och sa att dom skulle ta kvart över två bussen hem, och då hade jag fått ett sms och det hade jag fått typ tolv, så alltså somnade jag innan de :p Sedan vaknade Jonte osså, då la vi oss i sängen tills Alexandra o Jimmy kom hem sedan la jag mig på soffan och sov igen!

I morse vid kanske... hmm, strax efter åtta eller något så vaknade jag av att Jonte kom in och slog på tv'n, så jag bytte till playhouse disney till honom, så han kollade på musses klubbhus ;) Sedan klädde jag på mig osså, och vid kvart över nio så skjutsade Katta hem mig snäll som hon är :)

Nu är jag då hemma och ska börja göra mig klar! Det är ju dop för lilla Ella idag och Micke kommer och hämtar mig runt tolv eller så. Är inte helt säker än, för Birgitta skulle ringa igår vilket hon inte gjort, menmen :p
Men nu ska jag börja fixa här, skriver kanske sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0