Lördag

Befinner mig i Nacksta nu, åkte hit igår! Fick skjuts av Maria och Joel eftersom Joel skulle hämta Maria och Joel bor också i Nacksta, asbra! (y)
Ikväll ska jag och Kristoffer passa Jonte och Lucas, känns lite tråkigt, men vi har ju redan lovat satt... Så vi lär ju sitta här och uggla hela kvällen, Maria kanske också skulle komma förbi :)

Haha, inatt hade jag en dröm också, osså hade jag legat och typ sprungit i luften typ, sparkat hade jag iaf gjort, haha! Drömde typ att en jätteskalbagge jagade mig, grön var den också! Sen vaknade jag av att Kristoffer skakade på mig, sen låg vi och garvade åt det, var sjukt trött! Måste även ha satt ngt somnat rekord, somnade fan innan tolv! ;o KORS I TAKET kan man säga! Hoppas att det håller i sig! Fast man vet ju aldrig liksom...

Inget byte har det blivit än heller, ska prata med Ullis återigen på mångda, får se vad det blir för resultat av det.
Längtar sjukt tills att vi tar studenten också, vilken känsla liksom! Men samtidigt kommer det ju bli tråkigt, att bara lämna allt och alla liksom, inte komma tillbaka mer på skolan, och inte träffa lärarna, nä hua! När väl dagen kommer så kommer det vara mycket känslor inblandande känner jag, både glada och ledsna! Menmen... :)

Näe, nu ska jag väl typ, ja, jag vet inte vad jag ska göra, men inget mer skrivande blir det nu iaf, får se när jag skriver nästa gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0