Måndag

Ny vecka, nya möjligheter? Haha njae.

Det var väl inte den bästa starten på veckan iaf. Kom försent en timme i morse (y) Vaknade typ 20 min innan vi började och bussarna går två gånger i timmen, hur bra är det då? Typ värdelöst...
Kom iallafall till lektionen sen, gjorde ingenting typ. Sen klockan tolv var det lunch. Åt, sedan gick jag och Josefin ner på stan. Först på h&m och köpte ett nagellack, sedan till dinsko och pratade med Sandra (Strömberg) ;D Vi bestämde att vi skulle hälsa på Camilla och Valle ngt i veckan så jag får se hur dom bor, asbra (y)
Efter det gick vi till banken och sedan tillbaka till skolan. Då satt vi och snackade lite med Åsa i typ en timme så vi missade en timme av lektionen vi har nu, haha! Fast det gjorde inte så mycket. Jag fick en tid för hälsosamtal, på onsdag klockan nio :) Måste kliva upp fett tidigt, menmen...

Nu har vi typ personaladministration, tråkigt! Men det är bara att stå ut. Möte imorgon med mamma och Fredrik ju, hoppas på byte direkt då! Meeen, nu ska jag forsätta här, ska även sluta 30 minuter tidigare ;) Skriver nog senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0