Måndag

Och så var ännu en måndag nästan helt förbi...

Började halv nio i morse med filosofi! Vi kollade typ på film (y) Sedan 9.50 slutade den lektionen och då var det rast och sedan lunch. Var då med Bea och Evelina som hade kommit till skolan, då fixade vi det sista på finger-puppet filmen samt att jag och Evelina fick titta på den, asbra Bea (Y) Sedan gick vi och åt :) Halv tolv hade vi Engelska och då var det dags att visa våra fina filmer :p Fast det var vara vi och en grupp till som var klara, och popcorn fick vi också!

13.40 - 15.40 hade vi Historia där Jon hade lite genomgång och vi gick något grupparbete, kan ju säga som så att jag fattar noll :s Vi kollade lite på Troja också. Sedan slutade vi!

Då gick jag och Bea till Subway för att köpa oss lite mat, och Evelina gick typ någon annanstans som jag inte vet och hämtade bandyklubba och ngt mer tror jag? :p Sedan möttes vi på skolan igen då jag och Bea åt våra mackor och Evelina en banan :p Sedan traskade vi upp till höglunda för lite innebandy! Det var riktigt rolig och höll på mellan fem och sex! Det var några från klassen och Daniel, Emma och Jon från lärarna :) Först körde vi lite övningar och sedan match, jag höll på att dö men det är ju en annan femma, haha! Det var iallafall roligt och det är huvudsaken liksom!

Tog bussen som gick kvart över sex från navet hem och då duschade jag och nu sitter jag här :) Bara softar lite, borde plugga lite, men det får vi allt se hur det blir... Men nu ska jag ta och torka håret sedan glo på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0