Måndag

Just nu sitter jag i ett klassrum, haha, kommer inte ihåg vad det heter, men typ värsta gladkupan! Har personlig administration typ... Var upp till Ullis förut och skulle snacka, men som jag trodde så hade hon inte snackat med någon av de andra lärarna som hon skulle snacka med, så jag skulle komma tbx imorgon ;s Har fan inte gjort annat än att komma en annan dag! Något less nu!

Sitter och väntar på att Anders ska komma hit och påbörja lektionen, han är med andra gruppen som har Näthandel B just nu... Men mig gör det inget att bara sitta liksom :p
Ska upp till Danne sen också, han ska typ damsuga min dator eller nått, haha! För den låter som fan, den är det enda som hörs när det är tyst i klassrummet typ! (n)

Näe, nog skrivet för denna gång, skriver kanske senare! TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0