Onsdag

Har inte blivit att jag har bloggat idag, men vad gör det? Inga klagomål, så skit samma liksom...

Började iallafall 10 idag med Turism... Innan vi började lämnade jag min dator till Daniel så jag hade ingen på lektionen, men jag behövde ingen heller! Hade Daniel på den lektionen så han hade typ bara genomgång, eller vi skulle kolla upp saker på datorn och han sa att jag kunde gå och hämta datorn om jag ville, men jag sa att jag inte orkade så jag slapp (y)
Sen var det lunch och efter lunchen var det idrott... Petra var glad att se mig där, haha! Var ju inte med förra året, så lika bra att satsa nu för att få ngt betyg! Vi hade boll lekar, inte så superkul kanske, men det funkade liksom.. Sen åkte jag tillbaka till skolan för att hämta min dator, sedan satt jag på skolan en stund innan jag fort hem! Datorn låter inte som hej kom och hjälp mig längre, den är tyyyyst! Eller jag hör fläkten lite, men verkligen inte som förut!

Väl hemma så gjorde jag inte så mycket, har bara suttit och ugglat i sängen... Snacka om tajkon hela dagen :/ Enda bra på dagen var att datorn är fixad, allt annat har bara varit (n), suck...

Hoppas fan bytet sker snart alltså, pallar inte vänta mer... Men nu ska jag typ, se på tv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0