Onsdag

Ja, det har inte blivit någon bloggning under skoldagen, känns som om jag varken haft tid eller ork till det...
Hade iaf hälsosamtal nio i morse, det gick finfint! Sen gick jag och satte mig med Bea och Evelina en stund och vid halv elva så gick vi och käkade på Body In Motion :) Det var första gången för mig, och det var rätt gott faktiskt! Sedan snurrade vi runt på stan och klockan tolv till ett hade vi idrott, teori!
En timmes rast efter det och 14.05 hade vi historia med Jon ;) Min första lektion med historia, och faktiskt min första med Jon också, två flugor i en smäll liksom, haha! Vi fick kolla en stund på två olika filmer, sedan hade han genomgång resten av lektionen typ :) Slutade fyra då och åkte hem.

Väl hemma så funderade jag och Maria ut vad vi skulle äta för mamma jobbar till nio. Tillslut bestämde vi oss för mos och korv och fixade det sedan åt vi. Nu sitter jag bara här och softar lite. Ska strax ta och göra idrottsuppgiften och lite spanskapapper, eftersom jag ska ha min första spanskalektion imorgon :p.. Börjar halv nio och har då spanska till halv tio, sen typ rast i en timme, och lunch en timme, och sedan filosofi typ en timme eller nått och sedan slutar jag :) Har egentligen samhällskunskap efter men Trevor är i Umeå så det blir eget arbete då!

Men nu ska jag försöka plugga lite sedan duscha osså, det är förresten skolfoto imorgon ;o!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0