Onsdag

I morse började vi halv nio och hade en speciell dag idag... Vi hade nämligen en jobbsökardag där vi bara fick lyssna på massa människor. Fast det var bara halva dagen som det var så, efter lunchen så var det vanliga lektioner, alltså idrott (stadsorientering) och Historia, där vi fick jobba själva för Jon var på sidsjö hotell med ettorna!

Stadsorienteringen gick bra, och efter den hade vi även fotografering! Det gick väl typ bra :p
Sedan var det iallafall dags för historian där vi höll på med ett grupparbete, jag och Bea hade vår roligaste historielektion någonsin, så ni kan ju tänka er själva hur mycket vi jobbade under den lektionen, haha! Bjuden på middag vart jag också, nästan :p Gick inte riktigt hela vägen, meeen, bättre lycka nästa gång! Vart ju faktiskt lovad! ;)

Kom hem rätt sent eftersom jag väntade på svar från han som bjöd mig på middag, men det visade sig att han skojade lite, men han lovade som sagt att jag skulle få komma och äta en annan dag :D Väl hemma så började mamma med maten och nu har jag nyss ätit. Det kändes som om jag åt hur mycket som helst, haha! Mätt blev jag iaf :) Ikväll ska jag nog bara försöka ta det lugnt, känns som att det behövs, är redan trött också satt :)

Börjar halv nio imorgon :/, vill inte! Jävla spanska då... Jaja... Men nu ska jag typ gå till tempo, är sugen på något.. Korv kanske? HAHAHAHA! Nä, men skriver kanske imorgon :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0