Onsdag

Har haft en rätt meningslös dag på skolan idag... Hade först turism klockan 10. Då gick Andreas igenom lite olika saker och sedan var det fritt arbete på projektet som gällde! Sedan lunch och låååång rast. Vi skulle ha idrott klockan två, fast det stod tydligen fel så det var klockan ett istället, tur det! Petra gick då igenom målen och sedan så slutade vi!

Då åkte jag förstås hem och hemma är jag nu, har varit det ett tag! Ska bara ta det lugnt idag, och fundera över om det blir byte eller inte, men jag är ganska säker på att det blir så, Bea ger mig positiva tankar! Tack för det!<3

Imorgon börjar vi 8.30, känns lite jobbigt när man alltid annars börjar tio, menmen! Då ska jag boka en tid med Ullis så vi ska typ snacka om de kurser jag måste läsa igen. Sedan blir det väl massa snack med Fredrik misstänker jag också, men det blir nog bra i slutet :) Ne, nu ska jag ta och fråga mamma om vi skulle äta våfflor hos Bert eller inte, men det tror jag, gott! Skriver kanske senare, eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0