Plugg!

Fan vad jag är duktigt alltså! På mindre än en halvtimme så gjorde jag åtta av tio sidor spanska som ska vara klart tills imorgon! Så duktig har jag nog aldrig varit, eller? Det Åsa kommer bli mindre glad över är att jag inte gjort min "läxa", vilket var att jag skulle fylla hela hemmet med postit-lappar med spanska ord på :S Nejnej, icke sa nicke, det hade jag verkligen inte tänkt att göra!

Har ju pluggat lite idag iallafall. Ingen engelska blev klar, menmen! Shit happens...
Men nu tänkte jag börja stänga ner verksamheten och lägga mig och kika på en film eller så, lika bra det så jag inte försover mig imorgon, det vore ju inte bra nu när jag gjort spanskan! Så jag skriver väl imorgon eller så, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0