Söndag

Vaknade för kanske lite mindre än en timme sen... Vaknade flera gånger inatt för våra grannar är helt jävla störda och vet fan inte hur man går i ett trapphus! Först vid tolv kommer det några jävla elefanter, och sedan vid två igen :s Jag har liksom rum precis intill trapphuset så det är ju inte så konstigt att man vaknar... Mamma kom hem runt halv fyra kanske, och då kommer hon in i mitt rum och tänder lampan ;s Sen bad hon mig om massa tjänster, som vanligt. Men sedan somnade jag tillslut!

Strax ska jag ta mig något att äta, om det finns något förstås! Sedan tänkte jag försöka plugga lite. Matte skulle behövas, och samhällskunskapen, men vet inte vilken jag ska börja med, kanske matten? Nja, jag vet inte. Får helt enkelt se hur det blir!

Imorgon är det skola, börjar halv nio :/ Då har jag typ filosofi och sedan lunch. Efter skolan blir det iallafall innebandy :) Med klassen då, för vår klass har startat ett korpenlag (y) Yeye. Det blir middag på subway och Bea och jag kanske ska sola innan innebandyn också, om vi känner för det och framförallt hinner!

Meeeen, nu måste jag ta något att äta, sen - plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0