Söndag

Hade det riktigt trevligt igår, och dopet var riktigt fint! :) Efter det så var vi ju hos Birgitta och fikade med allt folk. Kände fler personer än jag trodde, och folk som jag inte trodde skulle känna igen mig gjorde det, hehe :)

Bilder från dopet:


Idag så for jag ut till birsta med mami! :) Fast vi gick där nere vid Ica Maxi osså... Kollade på skopunken efter skor, men var osäker på ett par jag hittade, så jag sket i dom :p Efter det handlade vi lite på Ica Maxi och sedan käkade vi på max ;) Sedan tog vi bussen til stan och eftersom bussen hem bara går en gång i timmen så gick vi och köpte en trådrulle som mamma skulle ha, och jag gick och kollade på dinsko och där hittade jag fakiskt ett par stövlar :) Sedan tog vi bussen hem och nu är vi hemma!

Det blir till att plugga sen iaf! Och ensam mamma söker klockan åtta! ;)

stövlarna jag köpte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0