Söndag

Bloggade aldrig något igår... Men på dagen kände jag inte för det och på kvällen var jag inte hemma!
Igårkväll var jag hos Sandra :D Hon hade fest där eftersom hon fyllt år. Massa folk till och från. Ibland var det hur mycket folk som helt, och vid vissa tillfällen var det folktomt, men det var hur roligt som helst ändå! Underbart folk :)
Jag hade iaf roligt och kom väl hem runt halv fem (a) Hade tänkt gå hem tidigare men det vart lite småkaos på slutet, menmen! Tack för en helskön kväll <3

Idag hade jag bara tänkt att ta det lugnt, det är ju skola imorgon liksom... Lär väl spendera en stor del av dagen här, osså tv'n ikväll. Ska ju se ensam mamma söker! :)

Men nu ska jag ta något att äta, skriver kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0