Tired...

Sjukt trött nu...

Spelade ju innebandy förut, riktigt roligt, men jobbigt... :p Haha! Började få lite huvudvärk också, men jag överlevde och stod ut hela matchen, ett mål gjorde jag också, och några assist ;) Efter innebandyn så gick jag till bussen, och fy vad jobbigt det var, och kallt! :( Fick stå och vänta ett bra tag för bussjäveln var sen, men den kom ju tillslut... Nu sitter jag hemma och ser på idol, ska ta ngt att äta tror jag, men Bea nämnde choklad, så jag vart sjukt sugen på det ;o

Imorgon börjar jag typ halv elva, skönt! Har matte då och sedan lunch, och sedan Case... Slutar 4 enligt schemat men vi fick ju sluta tidigare idag så får hoppas på det imorgon också... Ska iaf till Katta med mamma efter skolan. Mamma ska typ fixa några persinenner eller något, så jag följer med dit och hoppas på mat, haha :D

Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer, måste äta ngt...

Kommentarer
Postat av: Albin

Grattis till målen, och tack det värmer! :)

Kan bara säga detsamma.

2009-09-28 @ 20:48:17
URL: http://albinaxelsson.com
Postat av: johanbliixt

Snygg header! :P

2009-09-28 @ 20:52:58
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0