Tisdag

Ja, imorse klev man upp runt sju, sedan traskade jag bort till Bredsands skola och fikade med Johan och Katarina! :) Mycket trevligt må jag säga, Ann kom förbi också :) Sedan gick jag hem och satt lite vid datorn och bytte om, och klockan nio for jag till skolan...

Halv tio var det dags för spanska, det typ sög... Ja, sedan ner till matsalen för att äta! Halv tolv var det matte, jobbade på bra. Och till sist engelska, då fick vi kolla på allas filmer som vi inte hade sett, och vi som var klara redan igår fick även visa våra igen... Sedan typ tjugo över två så gick jag. Tog bussen till kvissle, fast mamma klev på i Bredsand också, kan ju inte åka till tandläkaren själv liksom ;o

Hade tid 15.10 men fick självklart sitta och vänta aslänge... När tanten väl kom så gick vi in i sånt där rum och hon knäppte kort och rotade runt i käften på mig. Hade ett hål :( Ska laga det i november, det var inte så stort som tur var (y) Åkte iaf hem sen..

Väl hemma så väntade jag på mat och efter maten så har jag bara suttit här. Håller på och skriver för fullt på samhällskunskapsuppgiften... Sjukt krånglig, men ja.. Äh, nu måste jag fortsätta så jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0