Tisdagkväll...

Efter att jag skrev sist så hade vi ju Case... Då fick vi lite information och sedan "brainstorma" idéer som vi hade inför de kommande veckorna, hur allt skulle gå till och vad vi ville skulle finnas liksom... Vi ska planera en välgörenhetskväll som är någon gång i Januart, minns inte datum, men det skulle hålla till på våningen i alla fall, så vi ska liksom få planera underhållningen och allt!

Vi fick sluta strax efter tre och då stannade jag kvar på skolan med Bea. Skulle ju inte vara på CSN förren vid halv fem så det var lika bra att stanna kvar liksom! Vi sprang iaf upp till Daniel med Beas dator för den lät lite som hej kom och hjälp mig, och vi fick vänta ett tag på det, så då satt vi i trappen, haha! Sedan så gick vi ner på stan, Bea köpte en tröja och sedan köpte vi Subway kakor ;) GOTT! Sedan hade tiden runnit iväg så pass att det var dags att dra iväg.

Då gick jag till CSN och Katta hade precis slutat och mamma kom lagomt dit också, då åkte vi hem till Katta och åt, och Alexandra, Jimmy och grabbarna var där och åt också :) Sedan gick Jimmy och Jonte och skulle spacka eller nått och Alexandra gick på föräldramöte på Jontes dagis. Mamma och Katta började fixa med persiennerna som mamam skulle fixa och jag busade och gosade på med Lucas :) När dom var klara och Alexandra hade kommit hem så skjutsade Katta hem mig och mamma och nu är jag hemma!
Så jag sitter och kikar på Idol just nu, väntar på andra avenyn! Skulle behöva plugga, men jag har faktiskt ingen ork alls för det... Får se om det blir något gjort efter andra avenyn!

Imorgon är det skola igen, Case hela dagen typ... Förutom idrott då vi har orientering, svintråkigt! Menmen, vi slipper ta med datorn i alla fall, för vi behöver den typ inte så den lämnas nog hemma! Men nu orkar jag inte skriva mer, får se när jag skriver nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0