Torsdag

I morse började jag halv nio, vilket var lite jobbigt... Hade iallfall spanska för första gången då, och det känns ju lite sådär... Jag + massa ettor = Inte bra! Fyyy, gillar det inte alls :( Menmen... Sen hade vi aslång rast, och ingen fotografering var det heller för att fotografen var sjuk. Under den långa rasten + lunchen så sprang jag med Bea på stan för hon skulle lämna tillbaka lite saker, såg även en långskjorta på gina som jag ska gå och kika på imorgon hade jag tänkt :) Började halv tolv, och då var det dags för filosofi med business-klassen :) Fattade inte så mycket vad vi skulle göra egentligen, men jag bara följde strömmen, haha! Sen kollade vi en stund på två olika filmer och sedan slutade vi :) Slutade faktiskt för dagen då, för Trevor inte har kommit tillbaka ännu. Men jag satt ändå kvar på skolan, först med Bea en stund uppe på trean, och sen nere på ettan och bara satt :p Väntade på Josefin tills hon slutade klockan tre, och sedan gick jag ner på stan till mamma och Bert!
Vi tre gick till blå kiosken och köpte mat, sedan åkte vi hem!

Nu är jag hemma och har precis ätit, gott! Nu tänkte jag ta det lugnt osså plugga lite, fryser fan som en gris! ;o Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, får se när jag skriver nästa gång! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0