Trött...

Är gristrött justnu, ska nog snart krypa ner i sängen och sova, ska ju upp tidigt imorgon!

Förut hämtade iaf Katta mig, supersnällt :) Sen åkte vi på donken så jag kunde få lite mat, och sedan till Nacksta. Väl här så åt jag och kollade lite på tv, sedan tog jag mig en dusch. Nu fick jag låna Kristoffers dator lite, ska bara typ skriva klart här sedan tänkte jag sova.

Vi ska vara nere på Ica Kvantum kvart i åtta imorgonbitti, så man måste upp typ sju ;o Det är inte mänskligt att kliva upp så tidigt på en lördag! Sen blir det en lång bussresa och till slut; gå på zoo, gå på zoo, gå på zoo zoo zoo ^^ ska bli kul o se hur Jonte blir med alla djuren :)

Men nu ska jag runda av här, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0